IRODAI ADMINISZTRÁCIÓS MUNKA BUDAPESTEN
Kezdő, vagy gyakorlott irodai asszisztenst keresünk adminisztrációs és ügyfélszolgálati feladatok ellátására Budapest különböző kerületeiben. A munkára történő felkészítés és betanítás Budapest különböző kerületeiben található irodáinkban történik, ezért olyan személyek jelentkezését is várjuk, akiknek még nincs egyáltalán semmilyen tapasztalatuk az irodai munkavégzés területén. Természetesen a tapasztalt jelentkezők sokkal könnyebben el fogják tudni sajátítani az önálló munkavégzéshez szükséges ismereteket.
Olyan munkatársat keresünk, aki szeretne a későbbiekben vállalkozóvá válni és önálló üzleti Franchise partnerünk lenni. Amennyiben leendő munkatársunk megfelel az elvárásainknak önálló iroda vezetésével bízzuk meg, amihez minden segítséget megadunk, és anyagi forrást biztosítunk a Franchise partnerré váláshoz. A Franchise partnereink önállóan, saját irodában fognak dolgozni, ezért nincs felettük olyan vezető, aki napi szinten beleszólna a munkavégzésük folyamatába, és azzal becsüljük meg a leendő munkatársainkat, hogy nagyfokú önállóságot biztosítunk számukra.
Amit kínálunk:
– Megbízási szerződéses jogviszonyt
– biztos állás, versenyképes jövedelmet
– önálló, felelősségteljes munkakört
– kellemes munkahelyi környezetet
– egzisztenciát, saját irodát
– fejlődési lehetőséget
– Franchise partneri lehetőséget a későbbiekben
Még amit kínálunk:
– Heti 4 munkanap: Hétfőtől csütörtökig
– Napi 8 órás munkaidő: 09:00 – tól 17:00 – ig
– Átlag havi óraszám: 136 óra
– Átlagos nettó órabér: 2.574 Ft – tól 3.456 Ft – ig
– Havi bérezés: 350.000 Ft – tól 470.000 Ft – ig
Amit elvárunk:
– precíz hozzáállás
– alapszintű számítógépes ismeretek
– ügyfelekkel való kommunikáció személyesen és telefonon a kapcsolattartás során
– udvarias kommunikációra való képesség e-mailben, személyesen és telefonon
– Szerződéskötés ügyfelekkel, szerződésminták és egyéb dokumentumok kitöltése
Még amit elvárunk:
Leendő kollégánknak saját ingatlannal kell rendelkeznie a munkavégzés érdekében, hogy Franchise partnerré válhasson
Főbb feladatok:
– iktatás, levélkezelés (posta, email)
– bejövő hívások fogadása (nincsenek hideghívások!)
– telefonos érdeklődők felvilágosítása a szolgáltatásainkról
– időpont-egyeztetés, szerződéskötések,
– általános adminisztráció
Jelentkezés:
Fényképes önéletrajzokat az alábbi email címre várjuk: commonnetworkchannel@gmail.com
Az érdeklődők telefonon is jelentkezhetnek a következő számon: 06-30-190-22-39