fbpx

Az alábbi feladatok várnak majd Rád:

Hosszútávú kapcsolatok kiépítése ügyfelekkel és partnerekkel a tanácsadási folyamatban és az értékesítés utáni szolgáltatásokban való részvétel révén;

Árajánlatok készítése, az ajánlatok nyomon követése és továbbítása az ügyfelek részére;

Promóciós, kollaborációs tevékenységek szervezése, irányítása;

Minőségi terméktanácsadás az üzletben;

Feladatok delegálása, szervezése a beosztott munkatársak részére;

Az üzlet folyamatos gondozása, a hatékony és professzionális működés biztosítása érdekében;

Szoros együttműködés a cég egyéb divízióival a professzionális munkavégzés érdekében;

Készülékek, egyéb termékek és POS anyagok készletszintjének folyamatos nyilvántartása;

Egyéb közvetlen vezetőtől érkező feladatok ellátása.

A pozíció betöltéséhez az alábbiakra lesz szükséged:

Felsőfokú végzettség (OKJ-s, főiskolai vagy egyetemi szakon);

Minimum 1-2 év releváns munkakörben szerzett tapasztalat üzletvezetőként;

Értékesítésben szerzett tapasztalat;

Minimum középfokú angol nyelvtudás, melyre a belső kommunikációhoz és a régiós kapcsolattartáshoz lesz szükséged;

Jó problémamegoldás – erős elemző és szervezőkészség;

Empatikus vezetői attitűd;

Jó kommunikációs készség, határozott fellépés.

A pozíció betöltéséhez előnyt jelent:

ERP (SAP) és CRM rendszerek ismerete

Prémium kategóriás termékeket értékesítő üzlet vezetőjeként szerzett tapasztalat.

Amit Partnerünk kínál:

A pozícióhoz illeszkedő, korrekt alapbér;

Cafeteria;

Negyedéves bónusz;

Éves teljesítményarányos bónusz;

Munkába járási támogatás;

Egészségbiztosítási lehetőség;

Munkaruha hozzájárulás.

Munkaidő: Hétfőtől – péntekig 10:00 – 18:00,Kéthetente szombatonként 10:00 – 14:00

Munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület

Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissítettmagyar önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!

Hirdető: BECK AND PARTNERS Kft.

Állás részletei

Belépés

Regisztráció

Elfelejtett jelszó

Gyorskereső

Kosár

Kosár