Az alábbi feladatok várnak majd Rád:
Hosszútávú kapcsolatok kiépítése ügyfelekkel és partnerekkel a tanácsadási folyamatban és az értékesítés utáni szolgáltatásokban való részvétel révén;
Árajánlatok készítése, az ajánlatok nyomon követése és továbbítása az ügyfelek részére;
Promóciós, kollaborációs tevékenységek szervezése, irányítása;
Minőségi terméktanácsadás az üzletben;
Feladatok delegálása, szervezése a beosztott munkatársak részére;
Az üzlet folyamatos gondozása, a hatékony és professzionális működés biztosítása érdekében;
Szoros együttműködés a cég egyéb divízióival a professzionális munkavégzés érdekében;
Készülékek, egyéb termékek és POS anyagok készletszintjének folyamatos nyilvántartása;
Egyéb közvetlen vezetőtől érkező feladatok ellátása.
A pozíció betöltéséhez az alábbiakra lesz szükséged:
Felsőfokú végzettség (OKJ-s, főiskolai vagy egyetemi szakon);
Minimum 1-2 év releváns munkakörben szerzett tapasztalat üzletvezetőként;
Értékesítésben szerzett tapasztalat;
Minimum középfokú angol nyelvtudás, melyre a belső kommunikációhoz és a régiós kapcsolattartáshoz lesz szükséged;
Jó problémamegoldás – erős elemző és szervezőkészség;
Empatikus vezetői attitűd;
Jó kommunikációs készség, határozott fellépés.
A pozíció betöltéséhez előnyt jelent:
ERP (SAP) és CRM rendszerek ismerete
Prémium kategóriás termékeket értékesítő üzlet vezetőjeként szerzett tapasztalat.
Amit Partnerünk kínál:
A pozícióhoz illeszkedő, korrekt alapbér;
Cafeteria;
Negyedéves bónusz;
Éves teljesítményarányos bónusz;
Munkába járási támogatás;
Egészségbiztosítási lehetőség;
Munkaruha hozzájárulás.
Munkaidő: Hétfőtől – péntekig 10:00 – 18:00,Kéthetente szombatonként 10:00 – 14:00
Munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület
Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissítettmagyar önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!
Hirdető: BECK AND PARTNERS Kft.