Fő feladatai:
Dokumentumfeldolgozás: Különféle dokumentumok írása, szerkesztése és iktatása, beleértve a jelentéseket, az értekezlet jegyzőkönyveit és a feljegyzéseket.
Naptárkezelés: Megbeszélések, tréningek és egyéb események megszervezése és koordinálása, valamint a csapat naptárának és ütemezésének kezelése.
Ügyfélkommunikáció: válaszoljon hívásokra, válaszoljon e-mailekre, és kezelje az ügyfelektől és beszállítóktól érkező kérdéseket és kéréseket.
Irodavezetés: Karbantartja az irodai környezetet, kezeli az irodai kellékkészletet, és biztosítja a berendezések és létesítmények normál működését.
Adatkezelés: adatbázis-információk bevitele és frissítése, jelentések készítése és adatelemzés.
Támogató csapat: Segíti a többi részleget a napi munkájuk során, adminisztratív támogatást nyújt, valamint biztosítja a különböző feladatok zökkenőmentes elvégzését.
Munkakör követelményei:
Végzettség: Főiskolai vagy magasabb végzettség, adminisztrációs vagy kapcsolódó szak előnyben.
Tapasztalat: Releváns munkatapasztalattal rendelkező pályázók előnyt jelentenek.
Készségek: Irodai szoftverekben (pl. Microsoft Office) jártas, jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség.
Szervezési készségek: Kiváló időgazdálkodási és szervezési készség, több feladat egyidejű kezelésére is képes.
Szakmai tulajdonságok: magas szintű felelősségtudat és csapatmunka.