Az alábbi feladatokban számít Rád a csapat:
Hosszútávú kapcsolatok kiépítése az ügyfelekkel, a tanácsadási folyamatban és az értékesítés utáni szolgáltatásokban való részvétel révén.
Minőségi terméktanácsadás az üzletben, árajánlatok készítése, az ajánlatok nyomon követése.
Promóciós, kollaborációs tevékenységek szervezése.
Az üzlet folyamatos gondozása, a hatékony és professzionális működés biztosítása érdekében.
Szoros együttműködés a cég egyéb divízióival a professzionális munkavégzés érdekében.
Készülékek, egyéb termékek és POS anyagok készletszintjének folyamatos nyilvántartása.
A pozíció betöltéséhez szükséges feltételek:
Középfokú végzettség.
Minimum 1-2 év releváns tapasztalat üzleti értékesítőként.
Magabiztos középfokú angol nyelvtudás (a belső kommunikációhoz és a régiós kapcsolattartáshoz lesz rá szükséged).
Jó problémamegoldó-, erős elemző- és szervezőkészség.
Jó kommunikációs készség, határozott fellépés és terhelhetőség.
Nagy előnyt jelent:
ERP (SAP) és CRM rendszerek ismerete.
Prémium kategóriás termékek értékesítésében szerzett tapasztalat.
Amit Partnerünk kínál és amire mindenképp számíthatsz náluk:
Erős szakmai támogatás a csapat és társosztályok részéről.
A pozícióhoz illeszkedő alapbéren felül kiemelt Cafeteria juttatást kínálnak.
Évente teljesítményarányos bónuszt, valamint negyedéves bónuszt.
Bejárásodat támogatják (üzemanyag vagy bérlet).
Lehetőséged van egészségbiztosításra.
Mindennapi munkaruhád megvételéhez is hozzájárul a cég.
Munkaidő: Hétfőtől péntekig 10:00 – 18:00., kéthetente szombatonként 10:00 – 14:00.
Munkavégzés helye: Budapest, 2. kerület
Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissített magyar önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!
Hirdető: BECK AND PARTNERS Kft.