A jelentkezés lezárva

Konferenciaszervező cég számára IRODAVEZETŐ munkatársat keresünk.

Feladatok

  • Az iroda zavartalan működésével kapcsolatos napi teendők ellátása
  • Ügyfél adatbázis karbantartása/frissítése, telemarketing tevékenység (social media), konferenciák szervezése, repülőjegy ügyintézés, szálloda foglalások
  • Kapcsolattartás a regionális központ irodával, belső jelentkezések elkészítése
  • Munkaügyi adminisztrációs feladatok (pl. jelenléti ívek, munkaszerződések, bérszámfejtő céggel történő kapcsolattartás)

Elvárások

  • Minimum 3-6 év releváns, nemzetközi környezetben megszerzett tapasztalat (pl. irodavezető, rendezvényszervező)
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • Magabiztos Microsoft ismeretek (PowerPoint, Word, Excel)
  • Proaktivitás, önállóság, precíz munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs- és szervezési készség

Jelentkezni a kék színű “Jelentkezés az állásra” gombra kattintva lehet.

Állás részletei

Belépés

Regisztráció

Elfelejtett jelszó

Gyorskereső

Kosár

Kosár