Konferenciaszervező cég számára IRODAVEZETŐ munkatársat keresünk.
Feladatok
- Az iroda zavartalan működésével kapcsolatos napi teendők ellátása
- Ügyfél adatbázis karbantartása/frissítése, telemarketing tevékenység (social media), konferenciák szervezése, repülőjegy ügyintézés, szálloda foglalások
- Kapcsolattartás a regionális központ irodával, belső jelentkezések elkészítése
- Munkaügyi adminisztrációs feladatok (pl. jelenléti ívek, munkaszerződések, bérszámfejtő céggel történő kapcsolattartás)
Elvárások
- Minimum 3-6 év releváns, nemzetközi környezetben megszerzett tapasztalat (pl. irodavezető, rendezvényszervező)
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
- Magabiztos Microsoft ismeretek (PowerPoint, Word, Excel)
- Proaktivitás, önállóság, precíz munkavégzés
- Kiváló kommunikációs- és szervezési készség
Jelentkezni a kék színű “Jelentkezés az állásra” gombra kattintva lehet.