Sikeresen működő cég, Munkaügyi ügyintéző munkatársat keres budapesti központi irodájába
Főbb feladatok:
· Munkaügyi szakfeladatok ellátásának, adminisztratív támogatása
· Munkaügyi nyilvántartások vezetése, munkaügyi dokumentumok rendszerezése
· Munkaidő-nyilvántartások és munkaidő beosztások kezelése
· Be- és kilépő dolgozókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
· Havi bérszámfejtési folyamatokhoz kapcsolódó feladatok ellátása
· Kapcsolattartás a munkatársakkal, más szakterületekkel, hivatalokkal
Elvárások:
· Középfokú szakirányú végzettség (Bér- és társadalombiztosítási ügyintéző)
· 1-2 éves munkaügyi munkakörben szerzett tapasztalat
· Felhasználói szintű számítógépes ismeret
· MS Office, elsősorban Excel magabiztos, felhasználói szintű ismerete
· Személyes jellemzők: önálló munkavégzésre való képesség, jó kommunikációs készség, precizitás, rugalmasság, megbízhatóság
Előnyt jelent:
· Kulcs-Soft Bérprogram gyakorlati ismerete
Foglalkoztatás jellege:
· Teljes munkaidős munkaviszony
· Hétfőtől péntekig 8:00 -16:30
Munkavégzés helye:
· 1106 Budapest, Jászberényi út 45.
Jelentkezés az állásra:
Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, jelentkezzen magyar nyelvű szakmai önéletrajz beküldésével a “Jelenetkezés az állásra” gombra kattintva bérigény megjelölésével.
A kiválasztás folyamán, pozitív elbírálás esetén felvesszük a pályázóval a kapcsolatot. Személyes interjú alkalmával, szakmai és személyiségteszt kitöltését kérjük.